O autorze
Odpuściłem sobie studia i etat, żeby prowadzić małą firmę. Jako freelancer optymalizuję strony internetowe pod kątem poprawy wskaźników biznesowych. Ponadto wraz z moim zespołem tworzę kilka projektów dotyczących marketingu internetowego.

Jak być najlepszym w branży m-Commerce?

Właściciele e-sklepów dobrze wiedzą, że aktywność w branży m-Commerce poprawia sprzedaż i przyciąga klientów. Na czym jeszcze warto się skupić, aby wyniki sprzedaży były coraz lepsze?

Według raportu „mShopper – Polacy na zakupach mobilnych” już 1/3 kupujących w sieci stanowią konsumenci mobilni. Z badania Dotpay wynika, że około 38% firm może posiadać stronę responsywną. Jej wdrożenie rozważa 16% przedsiębiorców. Nieco rzadziej wybieranym rozwiązaniem jest dedykowana aplikacja mobilna. Warto zapamiętać, że m-Commerce to szereg narzędzi mobilnych wspierających sprzedaż, a nie tylko responsywna wersja sklepu internetowego.

Nowoczesne mobile
Jeżeli myślisz, że m-Commerce to sklep internetowy dostosowany do wersjo mobilnej lub aplikacja mobilna sklepu, to musisz nadrobić zaległości. M-Commerce to technologia mobilna, która sprawnie polepsza wyniki sprzedaży, czyli jest to szereg narzędzi. Mogą to być tagi NFC, czy kody QR w sklepach stacjonarnych. Czas na podążanie za trendami!

Jeśli m-Commerce, to i płatności mobilne
Udostępnienie klientom kilku opcji płatności, to też już za mało. Grunt to skrócić ścieżkę płatności do minimum. Dobrym przykładem jest aplikacja Blik, dzięki której można płacić telefonem – szybko i bezpiecznie poprzez otrzymanie sześciocyfrowego kodu. Warto zwrócić uwagę, że banki również dostrzegają potencjał m-Commerce i dostosowują swoją ofertę do klientów mobilnych. Opcji jest wiele, od aplikacji, systemów oferujących płatności odroczone i mobilne, po kody QR. Zadbaj o to, aby Twoja oferta była najlepsza!

Chcesz być przed wszystkimi? Postaw na omnichannel
Omnichannel to po prostu wielokanałowość w dostępie do naszej oferty i pełna integracja wszystkich kanałów sprzedaży. Możemy tym samym mówić niejako o nowoczesnej sprzedaży, gdy klient może dowolnie korzystać z naszych kanałów sprzedaży – kupić w naszym sklepie internetowym, a odebrać towar w naszym punkcie stacjonarnym, czy też zakupiony stacjonarnie towar zareklamować przy pomocy swojego smartphona.

Płatności dla sklepów?
Dzisiaj klienci chcą mieć swobodę w podejmowaniu przez siebie decyzji i nie ograniczać się w swoich działaniach. Tym samym ułatwiając im komunikację na wszelkich płaszczyznach mamy szansę nie tylko na poprawę wizerunku naszego przedsiębiorstwa, ale przede wszystkim na zwiększenie zysków. Biznesowe statystyki wyraźnie mówią, że oferując wielokanałowość sprzedaży, w tym oczywiście płatności online, możemy zwiększyć zyski przeważnie o w okolicach 25 procent. Jak na obecną sytuację na rynku – jest to sporo!
Trwa ładowanie komentarzy...